|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Wegens zeiken gewijzigt
|
![]() Citaat:
Je ondergaat verschillende tests en daar komt een resultaat uit er zijn zegmaar bijvoorbeeld 30 punten waar mensen met adhd last van hebben. Als uit dat onderzoek naar voren komt dat je van meer dan een bepaald aantal punten last hebt, zeg 20 dan heb je adhd omdat het dan geen toeval meer is.Heb je er b.v 10 dan heb je geen adhd. Ohja ook is het een foute gedachte dat medicijnen voor adhd je rustiger maken,er zit alleen een stof in(ik geloof amphetamine) die ervoor zorgt dat je concentratie boog groter is. Het gebeurt niet voor niets dat studenten ritalin/concerta slikken of amfetamine snuiven zodat ze zich beter kunnen concentreren op hun leerwerk.
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar het is mij zo verteld. Ze hebben getest op ad(h)d, en ik voldeed aan 5 of 6 van de 7 symptomen. Er was alleen nog een criterium; ik moet er al last van gehad hebben voor mn 7e. Omdat het bij mij ging om add, dus zonder de hyperactiviteit, konden we daar niet makkelijk uitkomen. Dus toen zeiden ze van, we kunnen ook gewoon medicijnen proberen, als het werkt dan is ad(h)d meteen aangetoond. Dat deden ze wel vaker ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Nee, omdat ze iets aantonen door te kijken of iemand reageert op medicijnen ertegen.
![]() |
#5 |
Beheerder
|
![]()
Klopt, werkt echt konings, ik slik die shit ook altijd voor tentamens.
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Spul staat beter bekend onder de naam speed.