|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Super Lid
|
![]()
Baloe als grootste zeikerd denk ik niet dat jij de beste persoon bent om mensen terecht te wijzen op hun "gezeik".
En verder, Citaat:
Dat ik staf lid ben betekend niet dat ik het altijd eens moet zijn of ben met andere staf leden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Cool
|
![]() Citaat:
goed bezig ![]() Citaat:
En ga nou niet de woorden van Henkus letterlijk nemen dat we naar ss.com moeten. wat een bullshit.. hij zegt alleen; als jullie vinden dat het daar beter is, ga dan daar heen. prima opmerking op zich. Als admin van de staff krijgt hij al het gezeik over zich heen en dat ie niks goed doet.. en als dan ook nog es een stafflid, zoals jij gaat zeiken (o sorry dat ik over jouw zeik) dan zou ik ook zoiets hebben van; ga dan lekker naar ss.com.. Omdat je op zo'n moment als admin zijnde toch niks goed doet. wees es volwassen, je hebt een taak als staff-lid.. dat vereist wat verantwoordelijkheid, volgens mij kan jij goed volwassen zijn, ken je langer dan vandaag, je bent een goeie kerel... laat t nou maar gewoon zitten! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Kijk, en dát is nou net wat niet hoort. Ik ben niet asociaal bezig, en probeer netjes opheldering te krijgen, en eventueel een gewone normale discussie. Een staff hoort daar gewoon op in te gaan, in plaats van de kinderachtige manier waarop dat nu gebeurt. Verder zoals je al adviseerde ga ik er nu ook niet meer op door, tot ik een eventuele reactie heb gekregen. Ik ga niet zeiken, en dus er nu niet op door totdat ik wat hoor, en houd het gewoon normaal. Ik ga ervan uit dat de andere kant ook zo zal redeneren.
![]()
![]() |
#5 | |
Cool
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |