|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Kauwgum x]
|
Citaat:
2. Ehh, bedoel je daarmee op MSN? 3. "Hee, ik heb je al een tijdje niet gezien, dus zullen we een keer afspreken om wat bij te praten enzo?" Gewoon iets doen wat jullie allebei leuk vinden of ga gewoon ouderwets naar de bios. 4. Als ze je niet wilt omdat jij kleiner bent dan haar, is ze je gewoon niet waard. Ik ben verschrikkelijk slecht in tips geven, maar ik hoop dat je d'r wat aan hebt
|
|
|
|
#2 | |
|
Chicken chaser
|
Citaat:
![]() 2. Yep 3. Klinkt goed, zal het overwegen. 4. Nee, zo is ze niet hoor. Meer tips zijn altijd welkom.
"The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak. In the event that the Companion Cube does speak, the Enrichment Center urges you to disregard its advice." |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Kauwgum x]
|
Citaat:
2. Misschien is ze dan ook aan het bellen of met iemand anders aan het MSNen? 3. Als je d'r nummer heb kun je het ook over de telefoon afspreken Als je het over MSN vraagt vind ik je een watje![]() 4. Nou, dan hoef je je nergens druk om te maken toch?
|
|
|
|
#4 | |
|
Chicken chaser
|
Citaat:
"The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak. In the event that the Companion Cube does speak, the Enrichment Center urges you to disregard its advice." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Chicken chaser
|
Hoi, ik ben jullie niet vergeten hoor. Voor als mensen het om de een of andere reden nog af vroegen:
Er is helaas (nog?) niets van gekomen, ben ook wel een verlegen watje hoor :/
|
|
|