|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
lol.. ik zorg altijd als ik wat koop, dat ik nog wat geld over heb.. dus als ik eens iets zie dat nieuw is dat ik dat dan ook kan kopen..
owja nog iets, ik spaar gewoon mijn zakgeld op... soms 20, soms 25 euro per week. hangt ervan af hoeveel me ouders verdienen.. OT: nog iemand leuke ervaringen wat ik met een iTouch kan doen? en hoezo gebruikt hij geld als brandhout, heeft hij ook veel gadgets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Just Somebody :)
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
F0rum God +
|
![]()
niet?
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
sorry voor het opscheppen,
ik vind eerlijk gezegd dat ik veel zakgeld krijg, maar dat ga ik natuurlijk niet tegen mijn ouders zeggen he. mijn vrienden krijgen 5-10 euro per week zeggen ze.. dus zeg ik ook dat ik 5-10 euro krijg per week, anders gaan ze denken dat ik dat zeg om op te vallen.. hier zeg ik het gewoon.. maar boeiend, ik wil meer te weten komen over de itouch... owja, ik ben 15 voor diegene die het willen weten Laatst aangepast door Henkus : 10 November 2010 om 18:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Just Somebody :)
|
![]()
Wat wil je nog weten dan?
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Behalve op die Apple dingen na dan ![]() ![]() Als ik hier allemaal ga zeggen wat ik allemaal heb, ben ik morgen nog steeds bezig ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Victorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
u, of hij snel kan via wifi op internet,
dat ie ook warmer word als je op internet zit, mijn htc kon ik bijna niet meer vasthouden, heeft ie bv ook een youtube application? heeft ie een verkenner? hoe installeer je de spellen erop? Welke beschermingshoes zou ik kopen als jullie moesten kiezen? kun je bestanden versturen en ontvangen met bluethooth of alleen ontvangen? dat is het zover.. sorry dat ik zoveel vraag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Super Lid
|
![]()
u, of hij snel kan via wifi op internet
Ligt aan de verbinding, en de snelheid van het internet wat aangeboden wordt. Als dat snel is, Ja natuurlijk. dat ie ook warmer word als je op internet zit, mijn htc kon ik bijna niet meer vasthouden, Helemaal niet. Soms wel een heel klein beetje, maar dat merk je haast niet. Tenminste, dat is het geval bij mijn iPhone. Heb verder nog nooit van dit fenomeen gehoord van andere iPhone/Touch gebruikers. heeft ie bv ook een youtube application? Jazeker. Werkt prima! heeft ie een verkenner? Yep, geeft al typende resultaat. hoe installeer je de spellen erop? Gewoon via de App Store op je Touch zoeken of op je Computer. Als je ze op je Touch zoekt, kun je ze gelijk installeren. Als je ze via je computer zoekt, download hij ze, en installeert hij ze op je Touch via sync. Welke beschermingshoes zou ik kopen als jullie moesten kiezen? Gewoon antiscratch en iets van een bumper? Als je meer van de tasjes-hoesjes bent iets van leer zou ik zeggen.. kun je bestanden versturen en ontvangen met bluethooth of alleen ontvangen? Tuurlijk kun je versturen ![]() Oh ja.. En het Retina Display is inderdaad net zo scherp als ze zeggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
dit heb ik niet gehoord van iemand, ik had dat aan de hand met mijn htc... bedankt voor de uitleg! en welke soorten invoermethoden kun je instellen? als dat kan.. |
|
![]() |
![]() |