|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Leuke dingen, maar voor de meeste soorten muziek wat teveel bas.
|
|
|
|
#2 | |
|
F0rum God +
|
Citaat:
mn huidige oortjes zijn binnen nu en een maand naar de kloten denk ik
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Nee, geen aanraders. Ik loop nu al een half jaar rond met goedkope klotedingen
|
|
|
#4 | |
|
Wegens zeiken gewijzigt
|
Citaat:
Je hebt de tour en solo zowel oordoppen als hoofdtelefoon hoofdtelefoon kost 180.00 oordopjes 170 of 150 De draad van de oordopjes/koptelefoon ois zo gemaakt dat hij niet gaat klitten en in de war komt te zitten.Bij de oordopjes krijg je 6 opzet stukjes wel allemaal in-ear dat wel.Ze zitten bijzonder lekker en het geluid is bijzonder goed.Als de oordopjes op zijn hardst staan en je hebt ze in hoor je niemand maar ook niemand hoort jouw muziek.Als je ze niet in hebt hoor je de muziek duidelijk tetteren. En voor dat ik het vergeet zijn zijn verguld of zoiets met 20karaats goud voor betere geluidskwaliteit.En je krijgt er een soort van klein doosje bij waar je ze in kan doen. Maar ik heb ze van marktplaats geasealed en al voor 60 euro's de oordopjes want de hoofdtelefoon is daar niet te vinden. Je hebt ze ook van lady gaga en p didy alleen beats by dre. zijn mooier.
Luctor et emergo.Veritas aéquitas. Grootste prutser - forumawards 2010 favoriete newbie - forumawards 2010 Laatst aangepast door smiley D : 25 November 2010 om 12:00 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
|
|