Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 January 2011, 01:31   #1
Young
Super Lid

Young's Avatar

Standaard

Meh geert die weet het allemaal wel in pracht en praal te vertellen, maar over het algemeen is het niet veel soeps wat hij zwetst..
En om over België te beginnen met hun militairen, sorry hoor belgen.. Maar als ik jullie regering zo bekijk? Oh wacht...
Verder is het wel een slechte zaak dat ze zoveel besparen op het onderwijs ja. Al zijn die 3 duizend euro ook niet rampzalig om op te hoesten als je daarmee voor de rest een mooi leven kunt lijden.. Als je ze uberhaupt al hoeft te betalen. Je hebt nog steeds 5 jaar he.. Kun je 1x studievertraging oplopen/van studie switchen. En verder krijg je toch extra jaren als je een master gaat doen etc?
Maar sommige dingen zijn idd krom.. Zo zit de politiek nou eenmaal in elkaar. Door kettingreacties komen er soms dingen uit waarvan je ze liever niet hebt, ook de regering niet, maar welke door die kettingreacties wel moeten gebeuren.

Verder zie ik die militairen daar in Kunduz ook liever hier in NL, maar gezien politieke kwesties is het zo gelopen. Dat dat GroenLinks vrouwke een telefoontje gepleegd had, daardoor is het eigenlijk doorgegaan Yes... I know. Politics
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2011, 12:20   #2
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
punt is dat dit allemaal wel een heel groot offer is om op een klapstoeltje aan te mogen schuiven bij de G20.
Klopt, dit is onzin om te doen voor iets symbolisch en dare I say onbenulligs als de G20.
Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Zoals Geert Wilders ( ja, ik weer met Geert ja, maar hij heeft wel een punt) al zei: Ik zie liever dat de straatterroristen in Gouda Culemborg en Ondiep worden aangepakt.
Ja dat vond ik dus ronduit belachelijk. Net alsof we het leger nodig hebben om een paar bontkraagjes op te pakken. Daarnaast is 'straatterreur' weer zo'n typische PVV overdrijving. Like omg, een paar kutkinderen stoken onrust. TERREUR, LEGER, BOMMEN EROP

Berichting Regels