|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
Ik aan Marieke, truth:
Wat is de grootste vergissing / fout in je leven geweest? "Ik heb een seen boom gedecoreerd met foldertjes. Had geen zin om te lopen.. en het ging die avond regenen. Dus ik dacht; die codeshit vergaat wel voordat ze 't vinden. Maar, de volgende dag.. Recherche aan de deur, 150 euro boete. M'n ouders... they were like WTF. En het stond in 2 kranten en in teletekst :T" Het artikel: "Een 15-jarige folderbezorger uit Harderwijk heeft deze week al haar folders achtergelaten in de bossage tussen het Zeepad en de A28. Door een melding bij Snel Herstel van de gemeente (tel. 411 333) deed Stadstoezicht onderzoek en spoorde zo de dader op. In het bijzijn van haar ouders werd tegen haar proces-verbaal opgemaakt. Tevens is de Interlanden Spreigroep, waarvoor ze de folders zou bezorgen, op de hoogte gebracht." |
|
|
|