|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hallo iedereen,
![]() mijn naam is Ruben, zit op het Pleincollege Eckart Eindhoven, ik doe brugklas Havo-/Vwo 1 !!! A.s. Maandag t/m Donderdag (7 t/m 10 Nov.) heb ik mijn allereerste testweek! Ik heb denk ik een beetje faalangst ![]() ![]() ![]() Maandag: Techniek - Aardrijkskunde Dinsdag: Geschiedenis - Levensbeschouwing - Nederlands Woensdag: Frans - Biologie Donderdag: Wiskunde - Cambridge Engels Vrijdag: VRIJ !!!! Ik vind alle vakken lastig behalve Frans, dat is simpel! Als jullie het zo zien ga ik tering slechte cijfers halen!!! kan iemand mij helpen??? Advies XD<?! ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door PCEruben : 5 November 2011 om 20:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En voor de rest, stel je niet aan en laat het over je heen komen, in het begin zijn al die toetsen toch nog wel makkelijk...
![]() |
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
en anders wat dan nog, die toetsen tellen toch voor geen ruk.
nog een heel jaar om die onzin weer op te halen.
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Gewoon leren?
Met name de kern van elk hoofdstuk / paragraaf. Als dat niet online te vinden is had je maar beter moeten opletten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Levensbeschouwingen geschiedenis is geen moeilijke stof meestal, en is makkelijk in je hoofd te krijgen. Verder gewoon leren of iets als huiswerkbegeleiding nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Ok