|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hallo allemaal !!!
Normaal weet ik altijd zelf wel wat ik met dit soort dingen aanmoet , maar nu ga ik toch maar jullie om advies vragen want ik weet het echt niet meer . Vorig jaar maart , ben ik bij een bedrijf gaan werken productie dus je moest ook altijd een petje op je hoofd . Op dit bedrijf loopt een man , die ik zelf onwijs ziet zitten . helaas ben ik zelf ontslagen daar dus echt vaak zie ik deze man niet meer . toen ik daar kwam werken had deze man ook steeds opmerkingen tegen mij . van kijk uit want ik stop hem ergens in , of mijn petje wel 10 keer per dag van me hoofd aftrekken , me optillen , me te schoppen onder de tafel , en steeds oogcontact zoeken , ook rende die me steeds achterna om dan weer me petje van me hoofd te trekken . de opmerkingen waren soms wel zo appart : jij wilt wel graag op mijn stang zitten . een keer moest ik met hem meerijden , en toen werd er ook gezegd van ja de auto is wel lekker ruim he ? dit is dag in dag uit zo gegaan . Heb er eigenlijk nooit echt veel mee gedaan , en daagde hem altijd alleen maar uit . Vorige week heb ik te horen gekregen dat hij met iemand die daar werkt wat heeft gedaan dus ik weet wat voor type hij is . Hij heeft zo een apparte blik dat je gewoon precies weet wat hij denkt . Alleen ik vraag me dus af , al die dingen die die dus tegen mij gezegd heb was dat gewoon als geintje ? Of wou die duidelijk maken dat die ook wel meer van mij wou ? Ik heb hem al een paar smsjes gestuurd maar ik krijg geen reactie . krijg ik dan geen reactie omdat die me niet ziet zitten ? of omdat die al een keer betrapt is om wat die gedaan heb , en dat die bang is dat het dan uit zou komen . Ik heb verder geen idee hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik hem ook wel wil . Ik had hem een paar foto's van mezelf gestuurd in lingerie , en gisteren ben ik meegeweest naar het bedrijf , en toen die me zag sloeg die echt compleet dicht . waarom ik weer niet daar kwam werken enzo . en steeds oogcontact te zoeken . Even voor de duidelijkheid een kennis van mij werkt daar dus vandaar dat ik af en toe meegaat . mijn vraag aan jullie nu is dus : wat heeft deze man al die tijd bedoeld ? was het dollen ? of wou die wat duidelijk maken ? hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik hem ook wilt . sms contact wordt niet op gereageerd , maar ik zie wel zijn reactie als ik daar eens langsgaat . kans om samen te zijn hebben we nooit . en langsgaan is echt geen optie . bellen dat durf ik zelf nog niet zo goed . dit deed die overigens altijd alleen maar bij mij hoop op reactie's en dat het verhaal een beetje duidelijk is anders leg ik graag meer uit . groetjesssss p.s : gisteren middag was ik weer naar het bedrijf geweest , en in de middag had ik hem een smsje gestuurd van , ik zou het leuk vinden om je even te zien . en toen kwam die de kantine inlopen . of dat nou was om wat ik gestuurd had of niet dat wist ik niet . hij kwam niet bij mij aan de tafel zitten . mischien omdat het anders te erg opvalt ofzo . en mijn moeder die werkt daar ook , dus hij had ook kunnen zeggen van joh ik ben er niet zo van gediend dat je dochter mij dit soort berichtjes stuurt maar dat doet die niet . |
![]() |