Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 May 2002, 17:16   #16
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Het leven is heel vaak moeilijk. En je bent nu in een fase dat alles anders word. Sommige kinderen worden heel vrolijk andere depressief. Ik vroeger en jij nu hebt zo;n periode. Ik heb meerdere kerenn op het randje gestaan van mijn raam, ik was het dak op geklommen en was egt van plan om te springen. Toch wou ik tegen alles in hoopte ik, dat eens geluk toch zou komen. Het heeft bij mij heel lang geduurd totdat ik weer een beetje happy was, En nu ben ik bijna 16. En heb ik een hele goede periode achter de rug. Nu is het weer wat minder, maar alles komt goed. Hoe diep je ook bent. hoe slecht je je ook voeld.
Ik ook wil wel met je praten, maar je moet zelf sterk worden om alles tegen te gaan. jo_vd_meij@hotmail.com. Ik zeg dit tegen je lieverd, kijk, als de toekomst je niet aanstaat, naar de hoop en ik denk dat zolang je die hebt. Want je hebt een heel leven voor je om je hoop, en je dromen,. werkelijkheid te gaan maken.
Liefs Jo,

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels