|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Okay.. sigh.
Ik heb togh niets te verliezen. Ik was depressief & had uh.. "dark thoughts" en had een Tumblr (een bloggers website) als uitlaatklep. En mn docent had die via een tip binnen gekregen. En je kan verwachte dat ik dat natuurlijk niet tegen mijn ouders heb verteld. En uh.. vlak voor de ouderavond had ik mijn mentor dus verteld dat hij niets tegen mijn ouders mocht vertellen en dit kreeg ik dus als antwoord. "Okay, voorlopig dan. Laatste kans. Eén opmerking van mij en je ouders houden je de hele Kerstvakantie uit de buurt van messen en scharen, om over vuurwerk nog maar te zwijgen "Is dit voldoende... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beheerder
|
Je had je waardigheid nog...
Kut verhaal, wat zit je nou te janken. Hij heeft het niet tegen je ouders gezegd en geeft je een simpele reactie met een knipoog... om in de woorden dr. Sheldon Cooper te spreken; "was that sarcasm?". Hij eist niks van je en stelt geen voorwaarden. Dus kap met domme geblaat over bedreiging etc. Stop met dat emo gezeik over dark thoughts, kap helemaal met die tumblr meuk, en als je echt wil weten wat die mentor van je wil ga een gesprek met m aan. Welkom in de echte wereld, jankerd.
|