|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hey meissie....
mij beste vriendin (15 jaar) is eerst missbruikt en daarna verkracht! door een jonge uit haar eigenklas....ik hoorde da pas later van haar...ze is door hem blijve zitte en heeft het erg moeilijk gehad...haar ouders weten eht nie....en ze heeft nooit een klacht ingedient....ma lieve meid ik zweer eht als het bij jou is gebeurd of ooit nog gebeurt....geef asjeblieft die gene aan ook al zegt die dat die jou dan wa aan doet!! als hij aan is gegeven door jou doet hij jou egt niks....der zullen denk ik heeeeeeeel veel mensen achter je staan!!! ik had er ook moeilijk mee da mijn lieve vriendin verkracht en missbruikt is....het is moeilijk te begrijpen en dan nog wel door de vriend van een vriendin van haar...en hij zat bij haar in de klas...egt nie begrijpelijk... ma goed meld die gene egt aan bij de politie als het is gebeurt bij wie dan ook...is egt mijn raad voor iedereen anders maakt die je leven alleen nog ma kapoter!! liefs liesjuh |
![]() |