|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hej,
allereerst bedankt voor je reactie ![]() Kijk, ik heb vroeger welles verkering gehad.. Je weet wel, beetje lief doen, handje vasthouden enz.. Ik heb nog nooit gezoend. Dat komt doordat de 1e x ( ook bij het zoenen ja ) voor mijn gevoel heel speciaal moet zijn... Duz niet in een discotheek ofzo, en het moet liefde op het eerste gezicht zijn bij mij. Da's best lastig want ja, hoevaak zie je een jongen waar je van denkt; Dit is em! ? Nou ga ik wel uit, danz/flirt wel wat met de boyz maar als het erop aan komt... 1 x dansde ik met een schat van een jongen, ik vond hem ook zoooooow leuk! Maar jah, zodra hij wil zoenen haak ik af.. Of het nou angst is weet ik nie.. Soms schaam ik me ervoor, maar meestal ook niet. Want ja, waarom zou ik? Het is alleen niet leuk wanneer ik elke jongen ( die ik leuk vind ) afwijs... Zucht, snap je er nog wat van??? Heeel vaag verhaal I know... Maar tha point is: ik heb zo'n vaag Britney- idee in men hoofd: maagd blijven tot het huwelijk. Niet alleen dat, maar dat geld ook voor het zoenen. En om de een of andere reden WIL ik het wel doen ( het zoenen ) maar KAN ik het niet.. ![]() |