Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 May 2002, 00:37   #6
Joost
Guest

Standaard

Citaat:
Hier op dit forum zullen altijd wel mensen zijn die naar je luisteren, en die je proberen te helpen
inderdaad!
(als je kijkt hoe laat ik dit gepost hebt dat betekent dat ik wat over heb voor mensen, die (ongeveer) dezelfde problemen als mij hebben)

wat me opvalt is dat je jezelf de schuld geeft, dit mag je niet doen! ten eerste omdat het niet jou schuld is, en ten 2de, je gaat er alleen nog maar harder van naar de klote. Ik denk dat je depressief bent of iets in die richting. Je geeft zelf aan dat je niet meer echt happy ben, je kan misschien wel lachen om een grapje ofzo, maar het blije gevoel is weg, dat heb ik ook, dat het onderdrukt word dat gevoel. Je moet er echt met je ouders over praten dat je dit niet langer aankan, want dat is zo! ik voel me ook elka dag down en moe sjaggie, daar moet je wat aan doen. Als je ouders niet positief reageren probeer misschien een leraar(es). ik heb het namelijk ook besproken met een paar leraren en die begrijpen mijn situatie, ik zit nu in 3 VWO, ik ben in 2 VWO blijven zitten en ik blijf nu weer zitten, ik ben "het jaar overdoen" zat, ik wil naar de 4de, omdat ik daar zelfs misschien niet genoeg punten voor heb zou ik misschien naar HAVO 3 moeten, ik heb die leraren ook uitgelegd dat ik dat echt gigantisch klote zou vinden, omdat het al een keer is voorgekomen. zij begrijpen nu in wat voor situatie ik verkeer. als ik nog me best zou doen voor school, in hoeverre mij dat lukt zouden ze me (denk het wel) over laten gaan naar 4 havo. Jji moet ook zien te regelen dat zij jou begrijpen. misschien dat als je er een keer goed over gepraat hebt met een leraar(es) dat ze je begrijpen en helpen met de oplossing van je probleem.

Joost
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels