Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 May 2002, 18:05   #3
casual
Guest

Standaard

Ik vind het sowieso nutteloos dat LPF is doorgegaan. In Mat Herben hebben ze nu een leider met het charisma van een wijkagent. Ik vind ook zijn uitspraak:"Ik kan het gedachtengoed van Pim Fortuyn dromen" leuk geprobeerd, maar Pim was Pim en Mat komt niet eens in de buurt.
Ook denk ik dat de partij gaat versplinteren, want "De puinhopen van acht jaar paars" biedt oplossingen voor de problemen die nu spelen, maar problemen zullen opgelost worden en nieuwe zullen ontstaan. Dan zal er een verschillende interpretatie van Fortuyns ideeen komen (het lijkt de bijbel wel ). En het gedachtengoed van Fortuyn kunnen dromen wil nog niet zeggen dat je Pim kunt evenaren, want een van de kenmerken van Pim was juist dat hij veranderlijk was, soms links en soms rechts. Niemand kan weten hoe Fortuyn in de toekomst op situaties gereageerd zou hebben.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels