|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Soms lijkt alles zwart en donker
is het leven een pot nat soms verdrink ik in mijn wanhoop ben ik het leven meer dan zat Woedend ben ik dan naar eten naar al het vet nog op mijn lijf alleen afvallen is dan nog een optie ik voel me een walgelijk dik wijf Hoe overleef ik in godsnaam weer de dag die eindeloze zee van tijd elke minuut lijkt een ware kwelling elk uur een grote strijd Vond ik maar de weg naar beter had ik maar voldoende moed kon ik maar kiezen voor gezondheid dan werd het leven ooit weer goed Werd ik weer die vrolijke meid in voor een geintje, energie voor tien kon ik weer van het leven genieten de mooie kanten ervan weer zien Ja, ooit zal die tijd weer komen ooit zal ik sterk genoeg zijn want knokken voor de weg naar beter kost veel energie, doet pijn Sterk genoeg om ziek te worden dus kracht voldoende in m'n kop zou ik het nou eens anders gebruiken zette ik die eetstoornis eens stop Ik kijk wel, maar zie niet echt ik luister wel, maar hoor toch niet maar eens zal het moment weer komen dat ik weer van het leven geniet! vetmooi gedicht ![]() mja meis als je echt een es hebt en je verlsaving groter word echt meid zoek hulp |
![]() |