Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 June 2002, 21:55   #7
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

nou, dat je gepest word door je uiterlijk vinnik best vaag, want toen ik je op dat ene fotootje zag zag ik niets vreemds aan je
ik vind mezelf heel erg lelijk...hoe ik hier in Oosterhout leef.....de meeste mensen kijken alleen maar uiterlijk...letterlijk....geloof me maar dat t zo

Citaat:

ik kan het begrijpen dat je onzeker bent (geworden) omdat je vroeger gepest bent, maar merk je daar nu nog wat van? van dat gepest dan? als dat niet zo is moet je dat maar (proberen) achter je (te) laten, want mschien dat mensen dan jouw onzekerheid opmerken en dat je dan uiteindelijk een slachtoffer word van je eigen gedrag
ik merk er heel veel van......elke dag in m'n kloteleven merk ik t

Citaat:

tja...dat je verlegen bent dat ben je nou eenmaal, daarin ben je niet de enige... misschien is er iets van een (internet-)vereniging met lotgenoten, tis altijd prettig als je met iemand kan praten die (een beetje) hetzelfde probleem als jou hebt
ik ben verlegen geworden omdat ik in m'n jonge jeugd veel ben gepest zoals ik al zei ik ben ook steeds onzekerder geworden en maak daarom niet zoveel vrienden....vooral nie IRL

Citaat:

ik denk iig nie fdat zelfmoord DE juiste oplossing is, nu zit je dan in een dal, maar je zal vast over deze voor jou nare periode heenkomen, dat mensen gewoon accepteren wie je bent, dat je ook wat succesvoller word in de liefde en dat je dus een beter (sociaal) leven krijgt, je moet iig nooit opgeven, hoe onmogelijk die wensen ook lijken
sinds bijna 7 jaar geleden denk ik dus serieus er over aan t nadenken ik heb vaak zo'n van dat ik niet meer verder wil leven....allemaal sinds die tijd

Berichting Regels