Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 June 2002, 22:34   #11
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard Re: Re: Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

word je nu nog steeds gepest? damn, nu begrijp ik pas heel goed dat je je zo onzeker voelt...
ja maar niet zo erg als vroeger....maar die wonden zijn nog vers....elke keer als ik word gepest ga ik steeds meer een beetje dood van binnen

Citaat:

tja...wat ik al aangaf in me voorbeeld, mschien is vertrekken naar een plaats (redelijk) ver van Oosterhout vandaan waar niemand of zeer weinig personen jou kennen DE oplossing, zodat je je verleden zoveel mogelijk achter je kunt laten of dat iig te proberen en om dan daar een nieuw sociaal leven op te bouwen, je lost je problemen dan niet echt op, je laat ze voor een onbepaalde tijd achterwege, maar als je een beter leven kan opbouwen dan waar je je nu in bevind, wie of wat houd je dan tegen?
je weet wel naar wie ik t liefst naar toe zou gaan en dat is nu ook zo....ik zou t liefst naar Paula toegaan en daar blijven mja die heeft ook haar eigen zorgen dus in principe kan ik nergens heen gaan......en al zou ik t willen......ik ben daartoe niet in staat....ik heb geen geld, m'n opleiding is niet eens af

maar goed......zoals ik al in m'n 1e post van dit topic al zei, t voelt alsof een bepaald iemand m'n leven zowat kapot heeft gemaakt door 1 bepaalde post te plaatsen op dit forum....en daardoor neem ik t m heel erg kwalijk (en ik noem geen namen. diegene die alle topics een beetje bekijkt weet wie ik bedoel)

Berichting Regels