|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
-bartje niet snapt hoe hij een wjd'tje maakt??
-dit zijn 1e en laatste waarschuwing is?? ![]() -Ankje vandaag geslaagd is voor dr vwo?? ![]() ![]() -ik haar feliciteer met deze prestatie?? ![]() -ik er vanuit ga dat de overige sportforummers die eindexamen hebben gedaan ook geslaagd zijn?? -er vandaag weer 4 teams door zijn gegaan int WK waarvan ik hoopte dat ze doorgingen?? -ik een aantal maanden geleden heb geroepen dat Portugal wereldkampioen gaat worden?? -ik dat nog steeds wel zie gebeuren?? -the Phit geen 'Zweden' kan schrijven int zweeds?? ![]() -het nl 'Sverige' is en geen 'Svenska'?? -ik bijna geen minuut van Argentinie-Zweden heb gezien?? -dit kwam doordat ik Engeland-Nigeria aant kijken was?? -ik niet eens in slaap ben gevallen tijdens deze wedstrijd?? ![]() -ik hoop dat morgen naast Brazlie ook Italie, Turkije en Kroatie doorgaan?? -dit vrij moeilijk zal worden omdat Mexico al 6 punten heeft?? -ze er nog wel uit kunnen vliegen met 6 punten als Italie van ze wint en Kroatie van Ecuador wint?? -dit dus waarschijnlijk gaat gebeuren omdat ik dat wil?? ![]() -die dikke Chilavert weer een dikke blundert maakte?? ![]() -ik ga stoppen omdat dit gezeur niet interessant is?? ![]() - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 12 June 2002 om 15:21 |
![]() |