|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD.....?
-ik Anke nog niet gefeliciteerd heb -ik dat bij deze doe, "Gefeliciteerd" -ik hoop dat zij mij morgen mag feliciteren -Arthur z'n verslaving overeenkomstig is met die mij. -We bij ons op school zelf interlands speelden met tafelvoetbal -Zij (tegenstanders) dan vaak "wallha Biela" schreeuwen -na een klinker zij alleen nog "Wa..wa..wa..." zeggen -Een voetbaltafel al gauw zo'n 500 euro kost (dacht ik) -Je tweedehands goedkoper uitbent ![]() -Wij alleen gratis mogen spelen als we de plaat schoonmaken of hem uit de kantine sjouwen -Van Persie 3 maanden in een gipscorset mag lopen :S -Ik liever had gehoord dat Ferry de Haan 16 maanden in de doeken mocht worden gewikkeld -Ik vandaag Lurling in een Feyenoord shirt zag staan op de cover van de VI -het wennen blijft hem in dat 'heilige' shirt te zien -Despardo een mening heeft/had over Lurling -We hem nooit meer, na het ventileren van deze mening, gezien hebben -ik me in godsnaam afvraag waarom ik het woord ventileren gebruik -ik vind dat het tijd wordt te stoppen
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 12 June 2002 om 22:04 |
![]() |
![]() |