|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- ik het portugal niet gunde?
- Portugal namelijk medeverantwoordelijk is voor de afwezigheid van ons oranje? - Koreaantjes gek worden? - nu voetbal ipv honkbal daar sport nr1 is? - Capitano zeer pissig is? - Hij daarom bartje gaat bannen? - Ik blij ben dat ik nog vrijwillig naar school ben gegaan? - Ik vandaag een 9,3 en een 7,6 heb gescoord? - die vakken waarvoor ik het heb gehaald bij vele jullie denk ik niet bekend zijn? - die 2 vakken "presentaties" en "informatie en communicatie" heten? - Ik dus ben geslaagd voor het MBO?? 8* - Dit eigenlijk al mijn hele carriere daar op school bekend is? - Ik er geen fuck uitvoer en toch overga? - de cijfers die ik vaak bij de top3 van de klas behoren? - ik nu te veel ga opscheppen? - ik nog niet weet wat de VS heeft gedaan tegen Polen? - ik nu denk dat de VS heeft gewonnen? - nu teletekst aan gaat springen? - hij nog steeds laadt? - Ik nu te horen krijg via msn dat onze FB een Unban aanvraag voor Zaagmans heeft ontvangen? - Ik hoop dat de uitslag niet positief voor Zaagmannetje zal zijn? - Iedereen dit wel hoopt? - ik nu zie dat de coach van Rusland ontslag heeft genomen? - nu ook in beeld staat dat de VS toch door is ondanks verlies van 3-1 op Polen? - ik water ga drinken?
|
|