|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ![]() -ik met Fit dan wel alle forumdorpen met treinstasjon ga aandoen?? -we de deur van bartje met 'FC Limburg' gaan bekladden?? -ik plannen maak zonder dat Stefje daar enig benul van heeft?? ![]() -ik dus waarschijnlijk niet mee mag?? ![]() -ik dan ook wel in me uppie door Nederland ga reizen op een doordeweekse dag?? -we elkaar dan wel toevallig tegen gaan komen?? -ik me nu ineens afvraag welke wedstrijden er morgen zijn?? -Markie net tijdens het voetballen zei dat dit Deutschland-Paraguay is?? -ik hoop dat Deutschland wint van het int oranje spelende Paraguay?? ![]() ![]() ![]() -ik de L'dorpse forummers heb beloofd dat we in de volgende ronde Deutschland bij mij thuis zouden gaan kijken onder het genot van bier en braadwursten?? ![]() -ik denk nog lig te phitten als de 1e wedstrijd begint morgen?? -dit komt omdat ik vanavond waarschijnlijk ga stappen?? -ik nu wil weten wanneer England speelt in de 1/8e finales?? -ik ineens JC op tv zie?? ![]() -ik daar ff van ga genieten?? -wist je dat ie zei dat je het beste vant midden naar voren kan spelen ipv van achteren en dat zo je kwaliteiten het beste tot hun recht komen?? ![]() -Den-Eng ook morgen is?? -het dus een mooi voetbaldagje gaat worren morgen?? -ik daar nu ff een biertje op ga drinken?? - ![]() -. |
|
![]() |