|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik dus wel wakker ben voor Deutschland-Paraguay?? -ik daar toch wel mijn twijfels over heb?? -het nu al een tijdje licht is?? -ik vandaag weer een aantal sportforummers heb gezien?? -ze deze keer niet allemaal uit L'dorp kwamen?? -het wel weer een beetje een vage avond was?? -dit wel vrij standaard begint te worden op vrijdagavond?? -ik het toch wel reuze leuk heb gevonden?? -ik ineens keihard iemand 'REMCO' hoorde roepen midden in de nacht?? ![]() -ik toen niet wist waar het vandaan kwam?? ![]() -ik echt totaal niet moe ben?? -ik daarom mijn pc aan heb gezet?? -ik zo maar de braadwursten ga prepareren?? -die Mannschaft weer een ronde verder gaat komen?? -ik uitkijk naar mijn treinavontuur met Fit?? -ik geen problemen heb met een bezoekje aan het altijd schone Middelburg?? ![]() -ik me afvraag wie hier op de meest kansloze tijden op het forum zit?? ![]() -bartje zeker gestraft gaat worden voor zijn spam hier in dit topic?? -ik hier iemand bedank voor een gezellige avond?? ![]() ![]() -ik het percentage wat over sport moet gaan in dit topic maar ga terug brengen naar 21,34%?? ![]() -ik daar ongetwijfeld nu nog niet aan kom?? ![]() -dit topic toch nooit een slot gaat krijgen zolang het forum onder mijn verantwoordelijkheid valt?? -dit ongetwijfeld niet in goede aarde gaat vallen bij de overige fb's?? - ![]() - ![]() -. |
|
![]() |