|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
- Arthur iets verkeerds ziet - Phitje niet Bonnie is ![]() - ik hoop dat hij het zelf ziet - Engeland wereldkampioen wordt - het vrouwelijk volk als favoriet Engeland en Denemarken(&Portugal?) heeft/had 8* - ik wel ff wat meer wil weten over remCo's avondje Z'meer ![]() ![]() - mijn moeder mijn kamer binnen komt lopen - om vervolgens mijn lichten aan te doen - Joy net wonder boven wonder online kwam ![]() - ik me afvraag of iemand alle ''codes'' van de smileys kent - ik die namelijk niet ken ![]() - ik morgen ga leren ![]() - mijn haar is gekortwiekt ![]() - het eigelijk geen verschil maakt ![]() - het alleen wat meer in laagjes zit - Het vandaag een heavy dag was - ik vandaag naar de begrafenis van die vriendin was - ik het ooit met haar over begrafenissen had - we toen gingen afspraken welke muziek we dan zouden draaien - zij op haar begravenis Cosmic Gate wou - ik daar dus voor heb gezorgd - ik eigelijk niet weet of je bergravenis of begrafenis schrijft - het volges mij met een ''F'' is - ik er nu over ophoud - Engeland door is - ze met 3 doelpunten van Denemarken wonnen - Duitsland weer es op zn Duits heb gewonnen - NEC zo ook kan winnen ![]() - Joy daar een hekel aan heeft ![]() - ik daar ****** aan heb - ik eigelijk boven mijn Franse boeken hoor te zitten - dit mijn welverdiende ingelaste pauze is ![]() - het heel veel is - het 5 unite's zijn ![]() - ik nu ff ga tellen hoeveel bladzijdes - het er 130 zijn... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ik dat asociaal veel vind.... ![]() - het de hele week 25 graden wordt 8* ![]() - Pietje Paulesma ![]() - ik daar dus niet aan twijfel ![]() - ik nu stop - dat is omdat ik anders wel heel veel WJD'tjes heb - |
![]() |