|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Hoe ik me red? Op mijn wilskracht en doorzettingsvermogen! ![]() Van jongst af aan ben ik een knokker ![]() Ik kan begrijpen dat mijn verhaal niet door iedereen begrepen wordt...dat maakt niet uit; je bent niet de enige daarin ![]() ![]() Wat mijn doel is met dit mailtje? Enigzins begrip, acceptatie, en respect krijgen.....maar meer anderen erop wijzen dat niet alles zo leuk is als het lijkt ![]() ![]() ![]() Vele mensen doen zich tegenover anderen beter voor dan dat ze in werkelijkheid zijn ![]() ![]() Ik ga sinds een aantal maanden om met een paar vriendinnen per mail en msn, maar zij zijn al verliefd op een ander. Maar iemand steunen kunnen ze wel. Daar ben ik ze zeker dankbaar voor ![]() ![]() Wat mis ik dan? Een arm om me heen, een knuffel, respect! Liefde en een relatie kan je niet afdwingen, dat overkomt je op een keer. Maar ja wanneer... ![]() Heeft iemand vragen, opmerkingen (wat zijn crosspostings???) of iets anders schroom dan niet om het te zeggen! Groetjes, Sander http://www.cu2.nl/emotion24 sander24gr@hotmail.com |
![]() |