|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-Ik moet herkansen maandag -Dat is omdat ik vrijdag niet heb ge-proefwerkt -Dat komt omdat Engeland verloor ![]() -Ik me daarna niet echt tof voeldeom een proefwerk te maken -Ik net mn meniscus heb gescheurd -Dat komt doordat ik ging tennissen -Ik wel heb gewonnen - 6/4 en 6/4 -Ik op een 6/4-2/4 0-40 stand een verkeerde bewging maakte en dat mijn knie toen bleef staan terwijl de rest wel meerende om ff flink te smashen -Toen een lichtelijke KRAK te voelen was in mijn knietje -Ik ter plekke ben behandeld en dat mijn coach constateerde dat mijn meniscus gescheurd was -Ik eigewijs toch door wilde tennissen -Dat ik dus ook nog heb gewonnen -Die kut Turken hebben gewonnen ![]() -Er nu maar 1 wereldkampioen mag worden -Dat Zuid Korea is -Ik een rampzalig begin van mijn vakantie heb -Als ik zeg: Engeland, Turkije, Meniscus dat jullie weten waarom -Bitte ein Beat 4 wel aardiggg is -Ik er meer van verwachtte -De Turken hier alweer hun best doen -Ik dus een *toeeetttttt TURKYE!!!* hoor -Ik mijn mail even ga lezen - Engeland... ![]() |
![]() |