|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wjd -Msn ligt te kankeren:r -Ik hier helemaal niet blij mee ben -Ik net mijn zimmer heb opgeruimd en her-ingericht ![]() -Ik zeer tevreden ben over het resultaat -Een plattegrondje+logo van Nijmegen hier nu aan de deur hangt -Ik dat erg mooi vind -Phitje vannacht erg onbegrijpelijk poste ![]() -Ik ook een leuke nacht heb gehad -Het gezelschap groot was -Ik over 5 daagjes naar Frankrijk vertrek -Er nu 3 1e plekjes zijn met mijn quiz -Phitje de allereerste eerste was -Anne(vriendin van me)en LD651 volgde -MSN nog steeds ligt te kankeren -Ik zo ga douchen etc. omdat ik naar een voorstelling van een vriendin ga kijken -Ik daar best zinnie in heb -Ik morgen moet herkansen ![]() -Dat gaat om economie en Geschiedenis -Geschiedenis moeilijk is ![]() -Basje weet waarover het gaat -Ik iemand op t station voor Basje aanzag -Ik gister wel meer mensen voor de verkeerde persoon aanzag ![]() -Mijn vakantie nu officieel is begonnen vind ik toch maar -Ik me afvraag waar Remco en Remko eigelijk zitten bij Feye -Ik ervan uitga dat Rekz op X zit ![]() -Mijn verstand van Feyenoord en vakken verder laag is ![]() -Ik vandaag 2x eerste ben geworden ondannks mijn gescheurde meniscus -Ik eiiiiindelijk die winstpunten binnenhebt ![]() -Betty nu aan de telefoon hangt -Ik aan het vertellen ben over gisternacht ![]() -Ze heel hard moet lachen ![]() -Ik ondertussen, terwijl zij over ene Stef ![]() -Ik door een horzel ben gestoken op mijn elleboogje -Hij nu echt zo dik als een kussen is -Ik morgen kleren ga kopen 4 my vacation! -Ik stop en es ruzie ga maken met mn pc - ![]() |
|
![]() |