|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD..
*Ik zojuist officieel vakantie heb gekregen? *Mijn laatste her-tentamen 'wel te doen was'? *Ik vrijdag met vakantie ga? *Jullie dan echt 10 dagen van me af zijn? *Ik met het leukste en liefste meisje van de wereld ga? ![]() ![]() *Sjeng Schalken het toernooi van Rosmalen heeft gewonnen? *Sjeng één in de lange rij toppers uit de mooiste en beste provincie van Nederland is geworden? *Ar-tuur dat nog niet snapt? *Bazzemans OK is? *Dit komt omdat hij familie in diezelfde provincie heeft en die ook regelmatig bezoekt? *Hij alleen nog een beetje moeite heeft om dat toe te geven? ![]() *Duitsland morgen de finale gaat bereiken? *Een hoop mensen daar niet blij mee gaan zijn? *Ik hoop dat de scheidsen nu een niet 2 goals van de tegenstander gaan afkeuren? *Miroslav Klose topscorer gaat worden? *Hij alle goals met het hoofd gaat maken? ![]() *Ik me afvraag wanneer RemcoV nu FC Limburg op de ruiten komt verver? *Het vandaag niet aan de NS kan liggen (die reed op tijd) *Ik DJ al een tijd niet heb gezien/gehoord? *The Phit verslaafd is aan dit topic? *Ik kap? |
![]() |