|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- dit me 3e week vakantie al is?
![]() - ik elke dag nog wel leuk heb doorgebracht? - vandaag een dag in alkmaar werd doorgebracht? - ik daar ff een nieuwe bermude shirt heb gekocht met flexxe schoentjes? - een korte broek er toen ook nog wel bij kon? - we daarna lekker een Wit-biertje hebben genuttigd op het heerlijk zonnige waagplein? - Het hier gewoon de hele dag zon is geweest met om de 10 minuten een verdwaalt klein wolkje? - ik van holland hou? - dat morgen me hart voor zuid-korea zal kloppen? - ik morgen in Amsterdam aan het lopen ben als die wedstrijd begint? - we dan van plan zijn een koreaans tentje in te duiken om daar de wedstrijd te beleven? - Remmie ook wel langs wil komen? - ik denk op een 2-0 voor korea? - de duitsers wel met veel meer mogen worden afgeslacht? - de sfeer in zo'n kroeaans tentje dan optimaal zal zijn? - het misschien 1tonig lijkt, maar dat ik dus weer Amorphis heb aanstaan? - vannochtend tijdens de tappen ophalen en afrekenen alle klanten erg gul waren en dus dikke fooien gaven? - een fooi van 10 euro per tapje tegenwoordig heel normaal is? - het voor de jaarwisseling nooit boven de 10 gulden kwam? - de euro in dat opzicht wel 8* is?? - ![]() |
![]() |