|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
WJD...
- de amusementswaarde van het WK hoog is... - ik daar vandaag weinig van gemerkt heb aan Duitse zijde... - de amusementswaarde van Korea wel tamelijk hoog is... - ik hoop dat Brazilië nu eindelijk eens gaat laten zien dat ze echt kunnen voetballen... - ik hoop dat ze dus tegen Turkije op eerlijke manier zullen winnen... - ik hoop dat ze dan tegen Duitsland het beste voetbal van het WK tot nu toe gaan spelen... - ik denk dat Duitsland het hele toernooi al op zijn best speelt: belabberd... - ze veel te danken hebben aan Kahn en Klose... - ik hoop dat Brazilië gaat winnen van Duitsland... - ik namelijk strontziek wordt van dat arrogante gedrag van de Duitsers... - ik het Duitsland wel zou gunnen als ze fantastisch mooi voetbal zouden spelen... - Brazilië dat eigenlijk op dit moment ook niet doet... - ik door de arrogantie van Duitsland toch voor Brazilië ben... - ik het wel jammer vind dat het ten koste van Turkije moet gaan... - ik meer sympathie heb voor Turkije dan voor Brazilië of Duitsland... - ik niet verwacht dat Turkije Duitsland zou kunnen verslaan in de finale... - daarom Brazilië moet winnen van Turkije... - ik denk dat de Koreanen nu puur op doorzettingsvermogen de 3e plaats pakken... - ze die op zich wel verdienen... - eigenlijk niet meer verdienen dan Turkije... - maar dat ik het Guus wel gun... - en dat Korea het organiserende land is... - het daarom wel leuk is voor die mensen... - ik ga stoppen... - ík d'r van baal... ![]() |
![]() |
![]() |