|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
*DUITSLAND in de finale staat? *Balak deze finale niet zal spelen? *Dat een beetje jammer is? *Ik geen medelijden heb voor hen die niet voor Duitsland zijn? *Ik niet vind dat je kunt spreken van een gunstige loting? *Frankrijk zich toch écht heeft laten verassen door Senegal, Denemarken en Urugay? *Die landen niet slechter zijn dan Kameroen, Soedie en Ierland? *Zuid-Korea toch écht heeft gewonnen van Spanje, Italië en Portugal? *Zij het team in vorm zijn/waren? *De VS ook toch écht gewonnen hadden van Portugal en Mexico? *Het dus eens afgelopen moet zijn met dat constante gezanik over gunstige loting etc etc? *Ik graag spelers als Schneider, Balak, Klose, Ziege, Neuville en Kahn in mijn ploeg zou hebben? *Duitsland dus helemaal niet zo'n slecht elftal heeft? *Ik zeker weet dat mijn pleidooi voor Duitsland geen reet uitmaakt? *Ik net zo makkelijk kan roepen dat ik Rudi Völler een sympathieke man vind? *Dat alleen maar nóg intimiderender is? *Sjeng Schalken in vorm is? *Hij Wimbledon wint? *Sjeng uit Weert komt? *Weert een plaats is in de mooist provincie van Nederland? *Ik niet hoef uit te leggen welke provincie dat is? *Ik moe wordt van mezelf? *Ik dus maar ga slapen? |
![]() |