|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wjd...
- ik gisteren mondeling Engels had? ![]() - ik eigenlijk een 6,3 had - maar overnieuw mag doen, omdat ik "slachtoffer was van mijn gesprekspartner" en ik nog wel minstens een punt of 1,5 hoger kan van de leraar ![]() - woensdag mijn herkansing is - het hoogste cijfer telt ![]() - ik vandaag Wiskunde en Aardrijkskunde heb - Wiskunde zuigt - Duitsland me niet tegenviel in de WK finale afgelopen zondag? - ze vooral in de eerste helft aardig speelden - ik toch voor Brazil was - ik nl. vond dat Duitsland op een klote manier in de finale stond.. - ik het ook leuk vind voor Ronaldo - hij nog Nederlands kan 8* - Hiddink bijna zeker naar PSV gaat - hij zelf zegt: "Eerst wil ik mijn zaakjes hier helemaal afhandelen. Daarna keer ik terug naar Nederland en zal ik met PSV de zaak afronden". - Korea wel in rouw zal zijn nu ![]() - er geen voetbal op de TV is ![]() - als de voorbereiding en de oefenwedstrijden beginnen, ik op vakantie ben? - dit is naar het altijd zonnige Italië met een vriend? ![]() - ik zo naar school moet en dus een eind maak aan weer een wjdje |
![]() |