|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik ff mijn dagelijkste hoeveelheid alcohol aant nuttigen ben??
![]() -dit eigenlijk tegen de regels is?? -mijn hoest toch echt wegmoet?? -er misschien wel meer verboden middelen in dit drankje zitten?? -ik niet weet of dextromethorfanhydrobromide-monohydraat op de lijst van verboden middelen staat? -ik dus strax in de Alpen maar niet ga plassen?? ![]() -basje niet eens weet dat ik strax 10 dagen naar de Alpen ga om te racefiesten?? -ik het aant vertellen ben en hij gewoon offline gaat?? ![]() ![]() -'Basje... heeft zich aangemeld'?? -ik mij absoluut niet verveel?? -ik een plaatje van mijn nieuwe racefiets aant zoeken ben die ik donderdag EINDELIJK ga ophalen?? ![]() - ![]() -ik hetzelfde frame heb als het team TACCONI in de tour?? -ik me afvraag of dit een italiaans team is of een zwiters team?? -de internetpagina van dit team eindigd op '.ch' maar het int Italiaans is?? -ze in Zwitserland ook wel in een deel italiaans spreken?? -dit nergens meer over gaat?? ![]() -ik gister naar de 1e training van Feyenoord ben geweest?? -het eigenlijk smiddags al de 2e training was?? ![]() -het kijken naar een looptraining wel erg saai is?? -we het al snel voor gezien hielden?? -we vertrokken nadat we klaar waren met de spreekkoren/welkomsteksten contra Anthony L.?? -we om 4 uur al lang en breed in de kroeg 'Stadion Zuid' zaten?? -ik nu me hoestdrank omflikker op me bureau?? ![]() -ik dus ff ga likken?? ![]() - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 7 July 2002 om 17:27 |
![]() |