|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-dit een hele lange wjd wordt -jullie er dus maar es goed voor moeten gaan zitten -ik vluchtig het forum heb gelezen -er niks nuttigs bijstaat ![]() -ik sinds +\- 00:35 weer bek ben in het mooiste stadje van Nederland -en het mooiste landje van Europa -Dat eerder was dan verwacht aangezien ik zaterdag pas terug zou gaan -het weer in Frankrijk toch wel begon te sucken -de zon zich niet meer liet zien -dat niet uitmaakt aangezien ik toch al bruin ben ![]() -ik thuiskwam en er 23 kaarten op me lagen te wachten (zuchtttt) -een van die kaarten een seizoenskaart was -mijn hele nacht helemaal goed was! -ik er ook een van Fitje heb gehad -het er daar wel toppie uitzag ![]() -Frankrijk tof was -Frankrijk lelijke jongens kent -er gelukkig veel hollanders waren ![]() -ik me dus wel vermaakt heb -ik blijkbaar een lopende attractie was volges de turken en algerijnen daar(ze zitten ook overal) -ik ruzie heb gehad met een turk -die turk alleen frans kon en ik begreep er dus geen ruk van -dat het erover ging dat ik het niet op prijs stelde als hij aan me zat -een jongen hem daar toen op zn bek heb geslagen -toen de hele turkenclan eraan kwam -we toen maar verder zijn gegaan ![]() -een of andere lamme teringlijer mijn NEC shirt van het waslijntje heeft gejat ![]() -Ik een klein lief jongetje zag die ongelofelijkkkk voorlul liep met zn geel/zwarte-amoah-incl. sponsor-en broekje outfit van mn Arnhemse buren -ik hem dus ook uitlachte ![]() -ik vind dat mijn wjd posts wel dubbel mogen tellen aangezien ik altijd hele lange posts heb ![]() -ik ook in het beverly hills van Frankrijk ben geweest! -Het daar godddddelijk was en de drank minstens 4 Euro goedkoper! -ik zondag moet wedstrijden terwijl ik dat niet wist -iemand me in frankrijk herkende -ik hem driedubbel uitlachte toen hij zei dat hij me van de EK klasseringen kende -ik dus in Frankrijk op tv ben geweest ![]() -ik het fitse ''whieuww'' ecght schattig vind -ik niet over ben -omdat ik o.a een 3 voor wiskunde had ![]() -er 4daagse in Nijmegen in -dat betekent vierdaagsefeesten -dat een van de mooiste dagen in Nijmegen is - ![]() |
![]() |