|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik gister voor het eerst sinds tijden weer eens een biertje heb genuttigd??
-mijn voornemen helemaal nix meer te drinken voor me fietsvakantie toch niet helemaal haalbaar was?? -je na dag 18 in een kritieke fase terecht komt?? -de verleiding gister op me werk wel heel groot was aangezien dit voor een aantal mensen de laatste avond was voor hun vakantie?? -dus ook voor mij?? ![]() -daar dus op gedronken moest worden?? ![]() -het maar 2 bieries waren?? -ze toch wel vrij hard aankwamen?? ![]() ![]() -ik morgen voor 3 dagen naar Lemburrug goa?? -ik aan een stad aan de Maas verblijf?? -ik allerlei steile kut heuveltjes ga beklimmen?? ![]() -de Keutenberg, Cauberg, Eyserbosweg, Kruisberg, Gulpenberg enz?? -ik inmiddels wel als fietsverslaafde wor gezien hiero?? -het spijtig genoeg niemand interesseert?? ![]() -ik tijdens mijn alpenvakantie 601,5 km ga rijden?? ![]() -er ook een bergtijdrit bijzit van 13,5 km?? 8* -het startpunt van elke rit Thorens Glières is?? -dit tussen Annecy en Genève ligt?? -ik benieuwd ben in welke staat ik terug ga keren over 2,5e week?? -ik die 2e plaats van Arthur wel wil overnemen?? ![]() -Fit int echt ook wel een beetje een kneus is?? ![]() - ![]() |
![]() |