|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
- ik het ook echt niet uit ga leggen hier...
- ik iig hele domme dingen heb gedaan... - ik daar nu heel erg van baal... - dit ook allemaal heel vaag klinkt... - ik er nogal van baal... - mensen nogal een verkeerde indruk kregen van mij ![]() - dat uiteraard niet de bedoeling is... - de persoon in kwestie nu moet werken... - ik het dus niet uit kan leggen... - ik namelijk nooit naar die winkel ga... - het heel raar is als ik daar kom om het uit te leggen... - dat ook tamelijk kansloos zou zijn... - Phitje vind dat ik gisternacht nog daarheen had moeten gaan... - ik gisteren een uitnodiging kreeg van een zeker iemand... - ik met mijn domme kop zei dat ik niet mocht ![]() ![]() ![]() - ik het helemaal niet gevraagd had... - het dus een hele domme actie was... - ik gewoon niet durfde... - ik een groot deel van mijn verhaal wel verteld heb... - ik alleen de reden van mijn vaagheid nog niet verteld heb... - dat achteraf helemaal niet interessant is... - ik nu ontzettend baal... - ik kut geslapen heb vannacht... - ik de reden daarvan wel weet... - ik voor 2 weken enigskind ben... - mijn zus namelijk op vakantie is... - nu alleen mijn ouders nog maar weg moeten... - ik dan namelijk helemaal alleen ben... - ik dan ook iemand kan uitnodigen ![]() - ik hoop dat er dan niet "nee" wordt gezegd... - ik dus nu ff moet afwachten... - ik ga kappen... - ik namelijk al meer gezegd heb dan de intentie was... - sorry... - ![]() |
![]() |
![]() |