|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
-ik nu echt heerlijk kan slapen na die post van Bazzie??
-ik er toch echt vertrouwen in had dat het nog boeiend ging worren?? -dit toch ff vies tegen viel?? -elk voordeel ze nadeel heb?? -ik vandaag ben teruggekomen uit Z-Limburg (Mestreech)?? -ik daar in een kast van een huis verbleef?? 8* -dit gelukkig niet bij Oizo was?? ![]() -ik 2 halve en 1 hele dag heb kunnen trainen?? -dit een totale afstand van ietsie meer dan 200 km heeft opgeleverd?? -die korte hellingen toch best wel zwaar waren?? -ik normaal gesproken amper klim hier in Z-Holland?? ![]() -het dus ff wennen was voor de vrij ongetrainde klimbenen?? -de spierpijn nog best wel meevalt?? -daar vannacht/morgen best wel eens verandering in kan komen?? -de Keutenberg er niet echt grappig uitzag met zijn 22%?!?! -ik er toch wel redelijk fris opkwam?? ![]() -de Cauberg wel tegenviel qua moeilijkheid?? -ik er toch vooraf een beetje bang voor was?? -dit dus niet echt nodig was?? -de Eyzerbosweg wel de moeilijkste/zwaarste was?? -Boogerd daar de laatste paar jaar telkens zijn aanval plaatst?? -ik niet had kunnen pareren gister als Michael had gedemareerd?? ![]() -ik vanochtend niet eens ff fantsoenlijk kon uitslapen?? -ik serieus d8 dat er iemand voor de lol aan mijn bed stond te rammelen?? -het dus een heuse aardbeving was?? -ik op een km of 25 van het epicentrum was?? -ik iedereen kan vermelden dat ik nix mankeer?? ![]() -mijn conditie wel redelijk vooruit gaat de laatste tijd?? -ik me ff ga wegen zo?? ![]() -er nog wel minstens 3 kilootjes afmoeten om op mijn ideale gewicht te komen?? -73 kilo wel netjes staat voor iemand van 1.86?? -ik trek heb in een biertje?? ![]() -mijn gemiddelde op minder dan 1 ligt?? -dit het gem. per week is?!?! ![]() -ik bazziemannetje nog ff bedank voor gedane diensten?? ![]() -ik nog steeds 1 post minder hier heb dan Thur?? -ik nu ook van mezelf in slaap val?? - -adios... -
Laatst aangepast door AntiKezman : 23 July 2002 om 02:22 |
|