|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wjd...
- ik terug ben van mijn vakantie - het in Italië heel mooi was - ik voor het eerst zonder ouders op vakantie ging ![]() - we o.a. mountainbikes gehuurd hebben en we dus ook sportief geweest zijn - we een hele dag gefietst hebben, door de stad Florence en in de bergachtige omgeving - ik de man met de hamer niet ben tegengekomen? ![]() - we ook een aardige klim hebben gemaakt naar het Piazza Michelangelo - dit plein een mooi uitzicht biedt over de stad ![]() - het niet echt een zuipvakantie en strandvakantie was - meer een combinatie van strand/doe/culturele vakantie ![]() - we echt heel veel gedaan en gezien hebben - ik 10 dagen weg ben geweest ongeveer - we op 2 verschillende plaatsen in italië zaten, namelijk Florence en Genova - het openbaar vervoer in Italië apart is - dat warm/druk/chaotisch is - we iedere trein en bus van binnen hebben gezien omdat we zo actief waren.. ondanks het warme weer 8* - de terugreis met de trein lang en duur was ![]() - ik eergisteren nog aan de Middellandse Zee zat - en nu weer in de koude Achterhoek ![]() - ik wel alleen thuis ben aangezien mijn ouders nog op vakantie zijn - De Graafschap 2-2 gelijk heeft gespeeld tegen Aston Villa - we tevreden mogen zijn met dat resultaat - de rits topics over het geweldige Roda een beetje jammer zijn ![]() - ik zin heb in het nieuwe voetbalseizoen - bij de post van de afgelopen 1,5 week die ik doornam ook mijn seizoenkaart zat? - deze voor vak 16 op de Spinnenkop is - Spinnenkop een best vreemde naam is als je erover nadenkt - het toch ook wel leuk is - ik afdwaal - 17 Augustus voor mij de eerste training is - ik alleen geen idee heb waarin ik zit.. ik zal wel A junior zijn nu ![]() - deze wjd weer redelijk onsamenhangend is? ![]() - ![]() |
![]() |