|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
*Dat alleen maar komt omdat Roda niet meedeed, phit? *Roda daar altijd won als ze meededen? ![]() *Ik ff heb gekeken wat ik heb gemist in deze WJD-topic? *Dat niet al teveel is? ![]() *Ik me afvraag waarom RemCo niet ff langs is geweest toen hij in 's lands mooiste provincie was? *Ik waarschijnlijk nog dichter bij het epicentrum zat? *Mijn lamp op mijn nachtkastje omviel? *Mijn zus toen net terugkwam van haar werk (nachtdienst)? *Zij dus op het toilet zat ![]() *Zij bang was dat het hele huis instorte ![]() *Ik dit weekend met een maat naar heilo en omgeving kom? *Ik hem alvast erop heb voorbereid dat daar geen moer te beleven valt? *Ik naar het wielercriterium in Heerlen ben geweest? *Robbie McEwen hier won? *Dat toch al van tevoren bekend was eigenlijk? *Ik erg nat ben geworden bij het concert van Rowwen Hèze? *Dat niet van de regen kwam? *Bier over je hele kleren erg kan stinken? *U2 erg maffe muziek maakt? *Stuck in A moment and you can't get out of erg mooi is? *RemCo uiteraard geen klimbenen heeft aangezien bij hem in de omgeving geen bergen zijn? *Je de Keutenberg met een soort van sprint moet oprijden? *Ik anders halverwege altijd al stil sta ![]() *Ik Daelhemmerweg (in Valkenburg de naar links voor de Cauberg) toch zwaarder vind? *Die mietjes van een wielrenners die altijd af in plaats van op rijden? *Ik hem altijd naar mijn werk moest opfietsen ![]() *Ik vind dat ik erg lang (en dus triest) bezig ben? *Ik dus maar eens kap? * ![]() |
![]() |