Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 August 2002, 12:15   #14
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

ik heb de blair witch nooit gezien, maar in geesten geloof ik zekr, helemaal nadat ik zo slim ben geweest om met een vriendin geesten op te gaan roepen vorig jaar, er lopen nog steeds rillingen over mn rug als ik er aan terug denk, want ik ken der goed genoeg om te weten, dat ze niet zomaar vreemde dingen gaat doen, en als ze dan op de repitie van de musical komt en ff een pleister van der arm haalt om een ingekrasd kruis te laten zien, nee gatver dat vind ik eng, en vooral als ze dan in trance in een leeg klaslokaal dodentekens op het bord gaat liggen schrijven en we konden haar zo hard slaan als we wilden maar ze kwam er niet uit, en een deur die op slot zat terwijl die niet van buiten op slot kon, en iedereen bij elkaar stond-zat, nee ik geloof ik geesten, en of je dit wil geloven of niet, maar ik vind et doodseng en ik roep nooit meer geesten op, nee bah
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels