|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -de Colombiere idd een 1e categorie is?? -ik weliswaar de andere kant heb geklommen als de tour dit jaar?? -ik de steilere kant heb beklommen?? -ik dan niet weet of het dan automatisch, omdat het dezelfde berg is, ook meteen dezelfde categorie is?? -de Colombiere niet de zwaarste col naar mijn mening was die ik heb gereden?? -het wel de langste klim was?? -ik de Colombiere ook niet vanaf 'onder' heb gereden?? -het wel 14 km was?? -ik op de Colombiere niet heb ged8 aan afstappen?? -dat op de Col de la Forclaz wel het geval was?? -ik het niet gedaan heb ondanks dat ik meer dan een half uur door een hel ben gegaan?? ![]() -hoeveel pijn je ook hebt in je benen dat het meer pijn doet in je hart om af te stappen op een col?? -ik ook dan nog nooit ben afgestapt in mijn wielercarriere?? -bertje dat denk wel heeft gedaan op de Croix de Fer?? ![]() -ik me afvraag of bertje deze berg met een racefiets of met een mountainbike met 321 versnellingen heeft gereden?? -dat nogal een verschilletje maakt?? -ikke zo richting Rotterdam vertrek?? - ![]() |
|
![]() |