|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
wjd
- ik me maar weer eens ga tonen hier !! - phitje gister het wonderschone Nijmegen ging bezoeken ?? - hij een formulier(dat hij trouwens wel gewoon kon opsturen, tot tegenstelling van de CC zelf stond in de krant)moest inleveren ?? - als ik ooit een carriere als gids begin, ik de mensen per kwariet laat betalen ?? - ik dan best rijk kan worden ??- mijn belofte aan o.a phit gister is gelukt?? - deze zelfs met zeer veel succes is gelukt! ?? - ik heel trots op mezelf ben ??- ik maandag naar het ziekenhuis moet voor mijn schouder ?? - dat komt doordat ik nogal hard en onhandig van mijn paardje ben gevallen ?? - ik gisternacht na het voldaandoen( )van mijn belofte, ik in mijn bedje dood ging van de pijn in mijn schouder ??- 'k me afvraag of RemCo een leuke avondj heb gehad ?? - vanmorgen de telefoon mij wekte, en het me werk was om te zeggen dat ik a.s woensdag vrij mocht nemen ![]() - eergister de postbode een kaartje from Leiden in de bus flikkerde ??- ik vandaag al 2 spierverslappers en 1 pijnstiller heb genemen ??- er es een nuttig persoon online komt - toedeledokie
|
|