|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-mijn goedbedoelde bedoelingen om vandaag weer aan de slag te gaan met werken een beetje lichtelijk vernaderd zjn... -dat komt doordat ik vanmorgen naar de dokter moest voor mijn schouder, waarna ik gelijk werd doorgestuurd naar het ziekenhuis, waarna de aardige doktor mij vertelde wat ik had en dat ik niet kon werken -er iets fout zit met een spier, geen idee wat precies -het er gewoon allemaal op neerkomt dat ik flink moet rusten -ik nu dus met mijn linkerhand aan het typen ben, rustig, met Johan Gielen @ Trance Energy op... -dat me wel bevalt -ik dus ook de kwalificering voor de Arnhemse Kampioenschappen mis... ![]() -ik nog niet precies weet wat dat allemaal inhoudt, aangezien ik het vrij normaal vind dat ik al oud-Arnhems-Kampioene toch wel mijn titel moet verdedigen... -Remco ook maar eens op moet houden met zeggen dat onze shirts op die van Roda lijken ![]() -de waarheid af en toe namelijk best hard kan zijn ![]() -piano in Johan Gielen... ![]() -ik vanavond toch maar gaan trainen, dan maar met 1 hand -Mark Hooghof gister 1e is geworden en nu dus met zeer veel punten op mij voorstaat, terwijl ik gister de eerste wedstrijd ging missen ![]() -Ik Stef met succes kan vertellen dat ik weer gestart ben met downloaden ![]() -het hier zonet zowaar regende ![]() -de zon nu wel weer tevoorschijn mag komen -RKC gister wel aardig goed speelde -Eergister ook zeer onder de indruk was van NAC -ik de reclame van het ''stadion kussentje'' ook erg lachwekkend vind -... |
![]() |