|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik deze toooopic maar weer eens een slinger ga geven?? -er vandaag wederom een afspraakie in Leiden was tussen enkele forumleden?? -deze 4 al 2x eerder hadden gemeet?? -de stad Leiden tot de mooiste plekjes toe is bezocht?? -mijn voetjes nu wel pijn doen?? ![]() -het poolen tot het laatste potje wel leuk was?? -Phit mij toen, na al mijn winstpartijen, alle hoeken van de tafel liet zien?? ![]() ![]() -Steffie toch wel de beste pooler in ons midden was?? -DJ toch echt ook wel aanleg heeft?? ![]() -Stef het jammer vond dat ie Annie niet gefeliciteerd had?? ![]() -Bon op een gegeven moment helemaal nat was?? ![]() -deze klungel hier zijn bier niet meer luste?? ![]() ![]() -....... -DJ online komt?? ![]() -we ons net afvroegen of een plant ipv water ook bier lust?? ![]() -er morgen waarschijnlijk ergens een dode of sjikke plant in een pot ergens zal staan?? ![]() -sjikke een kicke woord is (©HugoB.)?? -het fotorolletje inmiddels al helemaal is volgeschoten?? -meer dan de helft echt compleet pauper zal zijn?? ![]() -ze binnenkort maar eens ontwikkeld moeten gaan worden?? -de engelse kroeg ook reuze gezellig was?? (Y) -het alleen jammer was dat er een hele slechte voetbalwedstrijd werd uitgezonden?? ![]() -we daar dus nix van gezien hebben?? -Bon echt nog steeds een schat van een meid is?!?! - ![]() -Steffie en DJ ook wel lief zijn?? ![]() -ik nu eindelijk maar eens mijn kater van gister ga verwerken?? -ik dus nu ga slapen omdat ik morgen om half 12 b&a moet kijken?? ![]() -ik nu maar weer eens een bed ga zoeken om op uit te rusten ipv een bank?? -het de afgelopen 3 dagen 2x niet is gelukt zo'n ding te vinden?? ![]() ![]() -adios.. - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 22 August 2002 om 02:10 |
![]() |