|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- het altijd zo is dat je het zelf gezellig moet maken in een stad die 0 te bieden heeft?
- Alles wat leuk is te ver is, failiet is of afgebrand is? - - het al bij al wel gezellig was? - de terugreis uit Leiden vandaan altijd wel 1 van de hoogtepunten zal zijn. ![]() - Leiden ook wel mooie plekjes heeft? - er alleen niet verteld kon worden door gidsen DJ en FB waarvoor die mooie plekjes vroeger dienden? - ik er eerlijk gezegd te lang over door ging? - BRuGGi me op de heenreis al smste dat ze jmmr genoeg niet kon komen? - We dus maar 1 meid in ons midden hadden? - Annie niet is gefeliciteert? - we toch echt zeker naar Anie's verjaardag zijn geweest? - het daar ook wel lol was? - Rem het niet kon laten om Bon nat te maken? - Rem dus hierover de hele dag door ging? ![]() - Dirkje veel weg heeft van vd Sar? - hij er best wel trots op is? - ik Remmie altijd nog vind lijken op Robin Rienstra? - Bonnie wel een beetje op Shakira lijkt? - Ik nergens op lijk? - Dat laatste potje pool idd snel was afgelopen? - ik er iets van 6 achter elkaar instote? - DJ er 5 achter elkaar instote? - Remco eigenlijk misschien wel natter was dan Bon? -
Laatst aangepast door The Phit : 22 August 2002 om 11:09 |
|