|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik als allereerste ga vertellen dat msn ligt te k.a.n.k.e.r.e.n. en dus niet online kan komen ![]() - gister mijn persoontje naar Leiden ging - ik daar Fit, FB'tje en DuJu zag ![]() - het zeer gezellig was - jullie maar moeten ophouden over het ''natte gedeelte'' ![]() - mijn broek namelijk nu in de wasmachine zit ![]() - ik werkelijk kapot ben - dat komt doordat ik vanmorgen weer vroeg moest werken - ik eigelijk liever mijn roes had uitgeslapen - ik benieuwd ben naar de foto's - mijn schouder steeds meer op een schouder begint te lijken - ik FB'tje ook een schat van een gozer vind ![]() - Fitje en DuJu dat ook zijn ![]() - ik Remmie nog altijd vin lijken op Rommedahl ![]() - ik NIET op Shakira lijk ![]() - mijn eniecee wel een beetje stijfjes is - dat komt doordat ik vandaag aan hele lange mensen moest verkopen ![]() - mijn moeke-lief Rempje een zeer nette en attente(en Amsterdamse ![]() - ik net de POLL heb ingevuld ![]() - ik met succes kan vertellen dat een plant zeker op bier kan leven - hij de alcohol afstoot en dat blijft dan in de aarde, wat na en tijd verdampt - Dirkje gewoon wel op Franky lijkt - Leiden ook wel een leuke stad is - Dirkje toch echt het aller spectaculairste pool-spel liet zien - ![]() |
![]() |