|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
* Ik Assurancetourix en ld651 geen plezier ga doen door in te gaan op de sfeer bij Roda? * Deze namelijk tegen Feyenoord zeer goed was? * Jij 'Sta op als je voor Roda bent' dan kennelijk als Feyenoord-lied beschouwt (hele stadion staat op..) * Leiderdorp en Assu hun club nog stiller was dan de feyenoord-aanhang? * Dit alles is wat ik erover kwijt wil? * Ik ronduit toegeef dat Feyenoord de eerste 20 minuten stukken beter was en Roda van de mat speelde? * Een wedstrijd 90 minuten duurt? * Je voor een verdiende overwinning meer dan 20 minuten goed dient te spelen? * De 1-1 op het moment dat die viel níet verdient was? * Dit bij rust wel het geval was? * Roda daarna gewoon 2-1 had moeten scoren? * Feyenoord buiten kopbal van kalou geen uitgespeelde kans meer heeft gecreëerd? * Dit voor Van Hooijstronk aanleiding was zich constant te laten vallen? * Dit uiterst irritant is? * Ik van mening ben dat dit erg laag is voor een voetballer met zijn kwaliteiten? * De prijs 'speler met de minste zelfkritiek' mijns inziens naar huize Zoetebier gaat? * Deze man ronduit lachwekkend is? * Hij zijn handsbal goedpraat door te zeggen dat de scheids dat niet kon zien? * Zoetebier dan ogen in zijn rug moet hebben? * Ik dat erg knap vind? * Ik voor RemcoV best het programmaboekje wil inscannen? * Ik ook in het publiek te zien was? * Ik bij het shot van de tribune uiterst links sta (witte jas)? * Ik ook wel mijn seizoenskaart wil inscannen? |
![]() |