|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
-er hier een aantal fotos staan van de laatste Leidenmeeting?? 8* -ik zowaar mijn scanner aan de praat heb gekregen dus?? -dat iets langer duurde als gepland?? ![]() -er morgen iemand van de verzekering komt kijken naar mijn in puin gereden racefiets?? -ze waarschijnlijk niet geloven dat ie totall-loss is?? ![]() -ik nu dus de hele dag moet gaan wachten tot die knakker langskomt?? -dit om 10 uur kan zijn, maar ook om 5 uur?? -dit best wel verpaupert is?? -ik die vent wel ff ga overtuigen dak geld moet ontvangen nadat die sukkel mijn fietsie sloopte met zijn auto?? -ik nu dan maar ga knorren?? -ik nog wel ff hoop op een mooie CL loting?? -met Liverpool of Newcastle in de poule met Feyenoord?? -PSV en Ajax meer kans maken op 2 sterke tegenstanders?? -Feyenoord waarschijnlijk in pot 2 komt en PSV en Ajax in pot 3 komen van de 4 aanwezige potten?? -dit natuurlijk zeer logisch is aangezien Feyenoord vele malen hoger op de UEFA-ranking staat dan clubjes zoals PSV en Ajax?? - ![]() ![]() - ![]() - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 29 August 2002 om 02:34 |
![]() |