|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
-ik niet ben dronken??
-ik niet weten waarom ik zijn hier op dit forum?? -ikke sms wil sturen naar iemand maar ik niet hebben zijn nummer?? -deze nummer staat in oud mijn telefoon?? -dit zijn pauper?? -ik wel lijk een bautenlander?? -alles draait?? -ikke toch alles ga typen zonder spellingvauten?? ![]() -ikke morgen wederom met kater meeten ga?? -ik niet eens weet of doorgaat het?? -ikke al lam was tijdens soepercup?? -ik wel moest lachen toen maat van mij viel in gracht?? ![]() -hij zelf ook lachen moest?? -ik nu ga kijk wie is op msn?? -niemand is vant forum?? ![]() -ikke broertje bellen voor nummer van Steffie?? -broertje zo kijken voor nummer?? -ik ff als lamme zak ga doortypen?? -zaagmans ineens vanuit het nix tegen mij gaat lullen?? -ik hem wel hebben gedelete maar dus niet hebben geblokkeerd?? ![]() -dit toch wel 20 sec duurde?? -ik nu nummer van steffie hebben?? ![]() -ik dus zo smsie ga sturen?? -ik heb genoten van de supercup?? -ik nl zat met 15 man te kijken?? -80% hiervan feyenoorfan was?? -er zelfs werd gezongen 90 min lang?? ![]() -dit ook wel door de alcohol kwam?? -het toch een topavond was?? -er iemand opweg naar de discotheek in de gracht getiefd zijn?? ![]() -ikke dit al gezegd hebben volgens mij?? - ![]() -ikke morgen of strax nog vliegreis voor 2 ga boeken naar newcastle?? -ikke moe worden van mijzelf?? -er dingen gaan ronddraaien gaan in mijn bedje?? -ikke verw8 2 smsjes morgenochtend/middag?? -ikke zin heb in morgen meeting?? -whieeeeeeeeh ![]() - ![]() |
![]() |