|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik vandaag weer naar school moest(duhh) - dat het deze keer tioch allemaal erg vermoeiend was aangezien ik echt te moe was om me oogjes open te houden - ik als zussie toch echt iemand heel erg dood moet gaan slaan - ik dit doe omdat geen enkele (don Juan)gozer met me zussie moet fucken - ja, je leest het goed, ik ben echt boos - ik zaterdag/zondag in Allukmaar was - t very gzellie was - ik toch lichtelijk teleurgesteld ben in het feit dat Stefje een partij verloor van een oud menneke ![]() - we boven Vites staan ![]() ![]() - Onze volgende wedstrijd de klapper tegen Roda gaat worden ![]() ![]() ![]() ![]() - ik vandaag zag dat het liedje van Riva-Time is al healer, al heel lang in mijn downlijssie staat ![]() - Remco echt een schat is ![]() - Stef ook ![]() - mijn paardjes ook ![]() - Ik mijn beker die ik zaterdagOCHTEND!!( ![]() - Aaankomende zondag de Nijmeegse kampioenschappen zijn ![]() -Roda zijn spelers uitfluit...? ![]() - iemand die voor Roda is deze msnnaam heb: AL EENS GEHOORD VAN JE CLUB DOOR DIK EN DUN STEUNEN I.P.V ZE UITFLUITEN,ZING GVD! - ik nu begin te twijfelen of de topper tegen Roda wel gezellig wordt aangezien we nu geen supersfeervol uitvak hebben ![]() - ik ga stoppen om As the world turns ![]() ![]() ![]() - toedeltjes schatten! ![]() ![]() |
![]() |